• 04-02-2018, 13:54:26
    #1
    merhabalar 75-80 tl hediye çekim var. Siz olsaydınız internetten ne alırdınız bu çekle
  • 04-02-2018, 13:56:54
    #2
    Bizim hatuna çiçek alırdım şubat kabusu beleşe gelmiş olurdu
  • 04-02-2018, 13:57:37
    #3
    Platin üye
    Paykasa alma imkanı varsa paykasa
  • 04-02-2018, 13:59:58
    #4
    Euro alirdim
  • 04-02-2018, 14:23:17
    #5
    Forumdan Gucluyazara tripod alırdım.
  • 04-02-2018, 14:26:01
    #6
    Cocuga bez alirdim
  • 04-02-2018, 14:28:53
    #7
    Musb 3.0 flash bellek alirim hcm
  • 04-02-2018, 14:30:01
    #8
    Bir garibana 3-5 kahvaltılık al bırak hissettirmeden.. Bizi 80 lira ne zengin eder ne de hayatımızı kurtarır ama ona moral verir karnını doyurur.
  • 04-02-2018, 14:32:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cocuga bez alirdim
    aynı dert bende de var