Güzel İzmir "marka şehir" oluyor. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
10
●
908
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
1
2
05-06-2008, 00:59:33
#1
kral18
Üyeliği durduruldu
evet arkadaşlar güzel şehrimiz izmir için logomuzu secelim.
?ZMIR MARKA KENT
-
-
-
-
-
-
-
-
soldan sağa doğru 1-2-3-4-5
soldan sağa doğru 5-6-7-8-9-10
05-06-2008, 01:03:08
#2
izmirli_
Simgemiz olan 2.resim diyorum ben...
05-06-2008, 02:21:42
#3
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@izmirli
Biraz Big-Ben'e benzemiş. Tam benzetememişler sanki.
Soldan 1 şirin görünüyor.
05-06-2008, 02:22:35
#4
kral18
Üyeliği durduruldu
ya anket koydum tamda site gitti ya
05-06-2008, 04:16:06
#5
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
1. logonun tshirt ü cok güzel. bence 1. logo olsun.
05-06-2008, 04:20:49
#6
ercan
6 çok hoş olmuş bence
05-06-2008, 20:28:05
#7
kral18
Üyeliği durduruldu
2. olsun bence saat kulemiz
05-06-2008, 20:31:05
#8
SS9
2 Hoş duruyor.
05-06-2008, 20:32:10
#9
Priapos
1. logo yakışır benim memleketime,
" Dünyayı verseler değişmem İzmirime...! "
oof oof..!
Hayallerimi, ilk aşkımı, ata'mı, dostlarımı, gözlerime vuran deniz mavimi bıraktım ben orada...
Özledim Ulen!
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler