• 05-06-2008, 00:59:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    evet arkadaşlar güzel şehrimiz izmir için logomuzu secelim.

    ?ZMIR MARKA KENT

    ----
    ----

    soldan sağa doğru 1-2-3-4-5
    soldan sağa doğru 5-6-7-8-9-10
  • 05-06-2008, 01:03:08
    #2
    Simgemiz olan 2.resim diyorum ben...
  • 05-06-2008, 02:21:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @izmirli
    Biraz Big-Ben'e benzemiş. Tam benzetememişler sanki.
    Soldan 1 şirin görünüyor.
  • 05-06-2008, 02:22:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya anket koydum tamda site gitti ya
  • 05-06-2008, 04:16:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1. logonun tshirt ü cok güzel. bence 1. logo olsun.
  • 05-06-2008, 04:20:49
    #6
    6 çok hoş olmuş bence
  • 05-06-2008, 20:28:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2. olsun bence saat kulemiz
  • 05-06-2008, 20:31:05
    #8
    2 Hoş duruyor.
  • 05-06-2008, 20:32:10
    #9
    1. logo yakışır benim memleketime,

    " Dünyayı verseler değişmem İzmirime...! "

    oof oof..!

    Hayallerimi, ilk aşkımı, ata'mı, dostlarımı, gözlerime vuran deniz mavimi bıraktım ben orada...

    Özledim Ulen!