Konu
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
05-06-2008, 20:32:10
#9
Priapos
1. logo yakışır benim memleketime,
" Dünyayı verseler değişmem İzmirime...! "
oof oof..!
Hayallerimi, ilk aşkımı, ata'mı, dostlarımı, gözlerime vuran deniz mavimi bıraktım ben orada...
Özledim Ulen!