Güzel İzmir "marka şehir" oluyor. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
10
●
908
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
1
2
05-06-2008, 20:33:56
#10
Abraxas
geçenlerde bende bir sitede rastlamıştım bu konuya,
oyumu 2. logo ya ve "
Büyüleyen İzmir" sloganına kullanmıştım.
gerçekten güzel logolar var içlerinde
05-06-2008, 20:34:08
#11
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
-
Bu gerçekten güzel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler