• 05-06-2008, 20:33:56
    #10
    geçenlerde bende bir sitede rastlamıştım bu konuya,
    oyumu 2. logo ya ve "Büyüleyen İzmir" sloganına kullanmıştım.

    gerçekten güzel logolar var içlerinde
  • 05-06-2008, 20:34:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    -
    Bu gerçekten güzel