Konu
Güzel İzmir "marka şehir" oluyor.
05-06-2008, 20:33:56
#10
Abraxas
geçenlerde bende bir sitede rastlamıştım bu konuya,
oyumu 2. logo ya ve "
Büyüleyen İzmir" sloganına kullanmıştım.
gerçekten güzel logolar var içlerinde