Siteye üye olduğum günden beri forumu aktif olarak kullanıyorum. Her derdimi gelip buraya yazıyorum. Takıldığım yer olursa gelip buraya soruyorum. İşin güzel tarafı siz değerli üyeler en fazla 10 dakika sonra cevap yazıyorsunuz. Bu benim o kadar çok hoşuma gidiyor ki. Cevap yazan yazmayan, yardımcı olan olmayan herkese çok teşekkür ediyorum. Site kurucularının en alt kademesinden en üst kademesindeki kişiye kadar herkese teşekkürü bir borç bilirim. Allah hepinizden razı olsun. İyi ki varsınız