Paylaşmak güzeldir hocam

İyi forumlar...
Aynen öyle çok teşekkür ederim. Hocam seni birisine benzetiyorum. Geçenlerde bi konunun altında fotoğrafına bakmıştım ? Kahraman Maraş'ın neresi göksun mu

?
Edinmiş olduğumuz tecrübeleri paylaşarak faydalı olmaktan başka bir yolumuz yok, olmamalı da..
Keyifli forumlar
Yukardaki arkadaşın dediği gibi bilgi paylaştıkça çoğalır. Söylediğinize %100 katılıyorum.