MOBAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşmak güzeldir hocam
İyi forumlar...
Aynen öyle çok teşekkür ederim. Hocam seni birisine benzetiyorum. Geçenlerde bi konunun altında fotoğrafına bakmıştım ? Kahraman Maraş'ın neresi göksun mu ?



FreeCaptiv3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edinmiş olduğumuz tecrübeleri paylaşarak faydalı olmaktan başka bir yolumuz yok, olmamalı da..

Keyifli forumlar
Yukardaki arkadaşın dediği gibi bilgi paylaştıkça çoğalır. Söylediğinize %100 katılıyorum.