• 22-12-2017, 15:18:37
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Dün çinden sipariş ettiğim anet a8 marka 3d yazici geldi
    Tüm montajları ve kurulumları yaptım ancak sağ motorlardan biri çalışmıyor ve baskı alamıyorum.
    Kurulumlarla ilgili bir yanlışlık yaptığımı düşünüyorum
    Yarın İstanbul içinde bana yardımcı olabilecek birisi var mıdır?
    Saygılarımla
  • 22-12-2017, 15:23:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sana tavsiyem 3d yazıcı ile ilgili bazı firmalar servis teknik destek veriyor araştırıp profesyoneline bırakmak
  • 22-12-2017, 15:44:59
    #3
    CodeRex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana tavsiyem 3d yazıcı ile ilgili bazı firmalar servis teknik destek veriyor araştırıp profesyoneline bırakmak
    Hocam firmaları aradım ancak hepsi ağız burun büküyor



    Arkadaslar motor sorununu hallettim
    Sadece kalibrasyon ve yazdirma sorunum var. Yok mu yardimci olabilecek?
  • 23-12-2017, 01:11:41
    #4
    Whatsapp ile destek olmaya calisirim hocam istersen