Arkadaşlar merhaba,
Dün çinden sipariş ettiğim anet a8 marka 3d yazici geldi
Tüm montajları ve kurulumları yaptım ancak sağ motorlardan biri çalışmıyor ve baskı alamıyorum.
Kurulumlarla ilgili bir yanlışlık yaptığımı düşünüyorum
Yarın İstanbul içinde bana yardımcı olabilecek birisi var mıdır?
Saygılarımla