Kategoriye baktım da pek muhabbet edecek bir konu göremedim. Bende böyle bir konu açayım dedim gece gece
velhasılkelam..Bindik bir alamete, gidiyok kıyamete.. Yaşıyoruz ama ne için? Yaşamınızdaki birincil amaç nedir? Hedefleriniz, hayattan beklentileriniz vs..

Güzel bir konu olur umarım