• 16-12-2017, 00:11:29
    #1
    Selamlar,

    Kategoriye baktım da pek muhabbet edecek bir konu göremedim. Bende böyle bir konu açayım dedim gece gece velhasılkelam..


    Bindik bir alamete, gidiyok kıyamete.. Yaşıyoruz ama ne için? Yaşamınızdaki birincil amaç nedir? Hedefleriniz, hayattan beklentileriniz vs..


    Güzel bir konu olur umarım
  • 16-12-2017, 00:14:38
    #2
    Ölmeden önce birazcık yaşamak.
  • 16-12-2017, 00:20:58
    #3
    Bu dünyadan sonrasının da var olduğunu bilip ona göre doğru düzgün yaşamak.
  • 16-12-2017, 00:25:36
    #4
    Bu zamana kadar hep egitim odakli kariyer dedim, alinabilecek en ust diplomanin son basamaklarindayken fark ettim ki aslinda aradigim bu degilmis ve simdi cikmazda hissediyorum, sanirim ilk amac o diplomayi alip sonra bi daha yuzune bakmamak.
  • 16-12-2017, 00:25:37
    #5
    Amacımı bulamadım henüz. Boş boş yaşayıp gidiyoruz. Hep Dua ederim bir amacım olsun diye
  • 16-12-2017, 00:29:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İnsan olabilmek ve hayatta tüm olumsuzluklara rağmen insan kalabilmek. Saygı, sevgi merhamet ve hoşgörü çatısı altında kardeşçe yaşamak.
    İnsanlara, hayvanlara, doğaya karşı sorumluluk sahibi ve merhametli olmak. Elimden geldiği kadar dini yaşayabilmek, ibadet etmek ve zaten kısıtlı olan her saati dolu dolu yaşayabilmek.
    Hayatta en çok değer ve önem verdiğim şeyler bunlar. Aslında yaşantım "elimden geldiği kadar" bunlar üzerine diyebilirim..
  • 16-12-2017, 00:41:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuanki amacım kapitalistliğe karşı olmak o yüzden beni fazla yaşatmıyacaklar
    oyundaki kurallar belli ona göre oynuyoruz
    birçok şeyi dengeli yaşamaya çalışıyorum ,bir miktar şeye çok yükleniyorum
    hayat bu anlatılmaz yaşanır derler
  • 16-12-2017, 02:05:30
    #8
    Hayatta kalmak
  • 16-12-2017, 02:51:12
    #9
    hayatımı doya doya yaşayacak kadar paraya sahip olmak önceliğim.
    • Gucluyazar
    • Direct
    Gucluyazar ve Direct bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.