• 16-12-2017, 13:50:02
    #10
    mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmeden önce birazcık yaşamak.
    Şuan bile ölmeden önce birazcık yaşamış olmuyor muyuz?
  • 16-12-2017, 14:00:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    borç ödemek
  • 16-12-2017, 14:25:09
    #12
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    borç ödemek
    Borç yiğidin kamçısı demişler
  • 16-12-2017, 15:19:34
    #13
    Ailem ve dostlarım.
    İnsanın dostları olması güzel. Kendiniz için bir şeyler yapmaya çalışan dostlarınızın olması daha güzel. Onların mutluluğu pek çok şeyden önce gelir benim için.
  • 16-12-2017, 15:24:10
    #14
    Kul olmak.
  • 16-12-2017, 15:59:05
    #15
    İnsan olabilmek. Doğrusuyla, yanlışıyla ama dürüst, onurlu...
  • 16-12-2017, 16:11:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç yiğidin kamçısı demişler
    öylede bi yeri kapatıyoz bi yerden açılıyor nasıl bi kamçı çözemedim
  • 16-12-2017, 16:16:38
    #17
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öylede bi yeri kapatıyoz bi yerden açılıyor nasıl bi kamçı çözemedim
    Hayat işte hocam ne yaparsın, inan hepimiz böyleyiz
  • 16-12-2017, 17:05:35
    #18
    para