• 03-12-2017, 14:50:26
    #1
    Teminat bedeli Komisyon bedeli vs. Öğrenmek istiyorum. Daha önce FÖM. İşi yapmış olan veya halihaxırda işletmesi olan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim. Birde merak ettiğim birşey var fatura ödeme merkezine cep telefonu aksesuarı koyup satabilirmiyiz ?
  • 03-12-2017, 14:54:39
    #2
    bende böyle bişey düşünüyorum. konu sahibinin izni ile bende bilgi alırsam seviniri.m
  • 03-12-2017, 14:54:57
    #3
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar

    Şuan fatura ödeme merkezi işletiyorum 2 tane dükkanım var. Şuan teldeyim bana özelden tel atarsanız merak ettiniz soruları yanıtlarım.
  • 03-12-2017, 15:15:12
    #4
    mgtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Şuan fatura ödeme merkezi işletiyorum 2 tane dükkanım var. Şuan teldeyim bana özelden tel atarsanız merak ettiniz soruları yanıtlarım.
    Pm attım hocam şimdiden teşekkürler



    mgtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Şuan fatura ödeme merkezi işletiyorum 2 tane dükkanım var. Şuan teldeyim bana özelden tel atarsanız merak ettiniz soruları yanıtlarım.
    Hocam dün pm atmıştım müsait olduğunuzda dönüş yaparsanız sevinirim 😊