Merhabalar
Şuan fatura ödeme merkezi işletiyorum 2 tane dükkanım var. Şuan teldeyim bana özelden tel atarsanız merak ettiniz soruları yanıtlarım.
Pm attım hocam şimdiden teşekkürler
Merhabalar
Şuan fatura ödeme merkezi işletiyorum 2 tane dükkanım var. Şuan teldeyim bana özelden tel atarsanız merak ettiniz soruları yanıtlarım.
Hocam dün pm atmıştım müsait olduğunuzda dönüş yaparsanız sevinirim 😊