• 27-11-2017, 19:51:20
    #37
    Hoşgeldiniz tekrardan hocam .Forumda her lafı yanlış anlayan bir kitle var. Neden herşeyi yanlış tarafa yönlendirmeyi seçiyosunuz? Esaret kelimesinin anlamını bilmeyen konuşmak için konuşmuş olan arkadaşlar TDK'dan Tıklayarak Bakabilirler.
  • 27-11-2017, 21:49:58
    #38
    Üyeliği durduruldu
    hoşgeldin uchiha sasuke ben uchiha madara
  • 27-11-2017, 22:51:14
    #39
    Hoş geldin.
  • 28-11-2017, 00:19:27
    #40
    Aronfabia hoşgeldin
  • 28-11-2017, 00:21:30
    #41
    4444. mesajın buraya nasipmiş @Coskun;

    Askerlik yapmış kişilerin ne demek istediğini anlaması zor değil.
  • 28-11-2017, 00:25:40
    #42
    Aramıza tekrar hoş geldin hocam
  • 28-11-2017, 01:29:13
    #43
    bende haziranda gitmeyi düşünüyorum hocam master bitiyor askere gidip dönünce doktoraya devam edeceğim. aslında benimde gitmeye mecbur değilim ama içim rahat değil azda olsa bu görevi yerine getirmek lazım. tecrübe ve önerilerinizi bekliyorum neler yapmalı, nelere dikkat etmeliyim
  • 28-11-2017, 01:31:48
    #44
    Hayırlı olsun hocam.
  • 28-11-2017, 01:57:59
    #45
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerliğinizi yaptınız mı hocam ?
    1. Komando Tugayı - Çakırsöğüt - Şırnak

    1.derecede sıcak operasyonlara çıktım. 1 ay arazide yaşadığım oldu. Tim komutanım şehit oldu. 2 devrem şehit oldu. Televizyonlarda adını duyduğunuz en riskli bölgelerde operasyona çıktım. Gabar dağı cudi dağı kato dağı cehennem dereleri bester dereleri.

    Aç kaldım susuz kaldım. Çok üşüdüm. Sırtımda çanta elimde ağır makinalı (bixi) 48 saat yürüdüm. 2 saatte bir 10 dk uyku ile yaşadım. Subayın biri dayakta attı. Yapılmaması gereken şeyi yaptığım için. (Kavga)

    Çok şükür bir gün bile of demedik. Ya sabır ya Allah dedik. Rabbim güç ve sabır verdi. Yoksa insan işi değil inanın