MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerliğinizi yaptınız mı hocam ?
1. Komando Tugayı - Çakırsöğüt - Şırnak

1.derecede sıcak operasyonlara çıktım. 1 ay arazide yaşadığım oldu. Tim komutanım şehit oldu. 2 devrem şehit oldu. Televizyonlarda adını duyduğunuz en riskli bölgelerde operasyona çıktım. Gabar dağı cudi dağı kato dağı cehennem dereleri bester dereleri.

Aç kaldım susuz kaldım. Çok üşüdüm. Sırtımda çanta elimde ağır makinalı (bixi) 48 saat yürüdüm. 2 saatte bir 10 dk uyku ile yaşadım. Subayın biri dayakta attı. Yapılmaması gereken şeyi yaptığım için. (Kavga)

Çok şükür bir gün bile of demedik. Ya sabır ya Allah dedik. Rabbim güç ve sabır verdi. Yoksa insan işi değil inanın