bende haziranda gitmeyi düşünüyorum hocam master bitiyor askere gidip dönünce doktoraya devam edeceğim. aslında benimde gitmeye mecbur değilim ama içim rahat değil azda olsa bu görevi yerine getirmek lazım. tecrübe ve önerilerinizi bekliyorum neler yapmalı, nelere dikkat etmeliyim