Esaret bitti
67
●4.629
- 27-11-2017, 18:47:27Gözün aydın,darısı başımaAronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2017, 19:11:41Askerliğinizi yaptınız mı hocam ?Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2017, 19:42:39Öncelikle hoş geldin önündeki yıllarda sağlık ve mutluluk dilerim.
Niye takılıyorsunuz esaret kelimesine konuşturmayın milleti burada askerde ne insanlar bayrağına anasına avradına küfür eden milletçiyim diye ortada dolaşıp nöbete kalkınca küfür etmedik insan bırakmayan tek cezam yok tek vukaat yok yeri geldi 3 nöbet tuttum sakat belimle ses etmedim askere öğrenmeye değil komutan egosu tatmin etmeye giderlerse esarettir hatta 12 aylık hapishanedir isteyene mutluluk verir isteyene zulüm verir bugün savaş çıksa yarınız kaçar.
