Yorumlara bakıyorum yarısı esaret (mecaz) kelimesine takılmış. Forum anketine bakıyorum %74 bedelli askerlik istemiş. Ne kadar kıvrak insan var
Geçmiş olsun. Darısı görevde olan diğer askerlerimize.