Konu
Esaret bitti
27-11-2017, 18:47:27
#30
emreaygun
Aronfabia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugun itibari ile vatani görevimi tamamlamış bulunuyorum.
R10 a kaldığımız yerden devam
Gözün aydın,darısı başıma