• 27-11-2017, 16:58:50
    #28
    Sizin esaret dediğinize biz vatani görev diyoruz.
  • 27-11-2017, 18:17:06
    #29
    Yorumlara bakıyorum yarısı esaret (mecaz) kelimesine takılmış. Forum anketine bakıyorum %74 bedelli askerlik istemiş. Ne kadar kıvrak insan var
    Geçmiş olsun. Darısı görevde olan diğer askerlerimize.
  • 27-11-2017, 18:47:27
    #30
    Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun itibari ile vatani görevimi tamamlamış bulunuyorum.

    R10 a kaldığımız yerden devam
    Gözün aydın,darısı başıma
  • 27-11-2017, 19:02:26
    #31
    Hoş geldiniz...
  • 27-11-2017, 19:11:41
    #32
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin esaret dediğinize biz vatani görev diyoruz.
    Askerliğinizi yaptınız mı hocam ?
  • 27-11-2017, 19:28:50
    #33
    47 gün kaldı nasip olursa. Batman/Gercüş/Becirman/Zola Üs Bölgesi - Jandarma Tank Şoförü.
  • 27-11-2017, 19:42:23
    #34
    Adam belki zor şartlarda yaptı görevini ne biliyorsunuz ki bahsetmiş komutandan ötürü sorun olduğunu hemen vatan haini diyeceksiniz nerdeyse.
    Hoşgeldin Cihan hocam darısı daha gitmeyenlere.
  • 27-11-2017, 19:42:39
    #35
    Öncelikle hoş geldin önündeki yıllarda sağlık ve mutluluk dilerim.

    Niye takılıyorsunuz esaret kelimesine konuşturmayın milleti burada askerde ne insanlar bayrağına anasına avradına küfür eden milletçiyim diye ortada dolaşıp nöbete kalkınca küfür etmedik insan bırakmayan tek cezam yok tek vukaat yok yeri geldi 3 nöbet tuttum sakat belimle ses etmedim askere öğrenmeye değil komutan egosu tatmin etmeye giderlerse esarettir hatta 12 aylık hapishanedir isteyene mutluluk verir isteyene zulüm verir bugün savaş çıksa yarınız kaçar.
  • 27-11-2017, 19:50:15
    #36
    Hoş geldin hocam, darısı bizim başımıza

    Mobil cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi