Merhaba hocam, 2 yıl önce şahıs şirketi açtım, 1 ay önce yurtdışına gideceğimden ötürü kapattım. Size tavsiyem seyyar bir şirket olarak göstermenizdir. Ben mühendisim, seyyar yani ev adresimi gösterdim, home ofis tarzı, bir sorun olmadı, öncelikle bağlı bulunduğunuz belediyenin zabıta birimine gidip tam olarak kendi açacağınız işletme ile ilgili böyle bir olayın olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Bunu şu yüzden söylüyorum her meslek grubu için olmuyor.
Kira işletmeler için çok büyük bir külfettir, ben ilk etapta bundan kurtulmak için böyle birşey yaptım, ha dezavantajları olmuyor mu tabiki oluyor, bir müşteriyi ofisinizde ağırlayıp çay içemiyorsunuz. Fakat biraz nam yaptıktan sonra işler düzgün giderse ilerde bir ofis tutabilirsiniz, bence ilk adımı böyle atın.