ios 11.1.1 kasıyor mu sizde ? - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ios 11.1.1 kasıyor mu sizde ?
65
●
2.268
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ios 11.1.1 kasıyor mu sizde ?
İlk
3
4
5
6
7
8
24-11-2017, 15:01:29
#64
aTKn94
iOS 10'dan 11'e geçen arkadaşlar restore ile güncelleme yapsınlar büyük ihtimal donma olmayacaktır. Büyük güncellemelerde OTA (telefon üzerinden) güncelleme yapmak sistemi yavaşlatıyor. O yüzden yedek alıp restore ederek güncelleyin.
24-11-2017, 16:47:54
#65
bilgicinitr
Bendede kasıyor hocam ne yapsak acaba?
24-11-2017, 19:21:39
#66
byatlantis
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede kasıyor hocam ne yapsak acaba?
hocam telefonunuz nedir birde itunes üzerinden mi güncellediniz ?
İlk
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler