iOS 10'dan 11'e geçen arkadaşlar restore ile güncelleme yapsınlar büyük ihtimal donma olmayacaktır. Büyük güncellemelerde OTA (telefon üzerinden) güncelleme yapmak sistemi yavaşlatıyor. O yüzden yedek alıp restore ederek güncelleyin.