• 30-05-2008, 14:32:35
    #1
    Artık firefox eklentileri ile sadece menüler ve bikaç kelime türkçe değil.Çoğunlukla türkçe bir facebook.
    Facebook Geliştiricilerinin başlatığı çalışma %95 gibi bi rakam ile türkçe kullanım sunmakta.

    Nasıl türkçe kullanıcam ben

    Şöyle;

    Giriş yapın.Sağ üst köşede account var ona tıklayın.
    Açılan sayfada üstte menülerden Language Tıklayın.
    Orda en altta bi application falan geçen bi link var ona tıklayın.
    Ordan application'ı kurun.
    Dil seçiminizi Türkçe olarak yapın.(alttan 4. olan seçenek)
    Daha sonra Bu mesajın yanındaki teraziye tıklayıp repleyin

    Ekran görüntüsü :






    Evet bu kadar artık Facebook Çoğunluk yerler türkçeleştirildi
  • 30-05-2008, 14:34:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler bilgilendirme için.

    Tabi Türkiye'den patlama olunca yaparlar
  • 30-05-2008, 14:34:57
    #3
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler bilgilendirme için.
    Tabi Türkiye'den patlama olunca yaparlar
    Nema problema
  • 30-05-2008, 14:41:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ama Türkçe göremiyorum ben orada.
  • 30-05-2008, 14:45:31
    #5
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama Türkçe göremiyorum ben orada.
    var var alttan 4. olan.

    Ugulamayı merak eden arkadaşlara bi ekran görüntüsü çektim;

  • 30-05-2008, 14:48:42
    #6
    Teşekkürler gayet iyi oldu
  • 30-05-2008, 14:49:06
    #7
    böyle birşey yapacaklarına en alta Türkçe dil seçeneğini koysalar olmazmı? bunu yapmak çok mu zor.
  • 30-05-2008, 14:53:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tamam gördüm teşekkürler.
  • 30-05-2008, 15:14:15
    #9
    xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam gördüm teşekkürler.
    önemli değil