Artık firefox eklentileri ile sadece menüler ve bikaç kelime türkçe değil.Çoğunlukla türkçe bir facebook.
Facebook Geliştiricilerinin başlatığı çalışma %95 gibi bi rakam ile türkçe kullanım sunmakta.
Nasıl türkçe kullanıcam ben
Şöyle;
Giriş yapın.Sağ üst köşede
account var ona tıklayın.
Açılan sayfada üstte menülerden
Language Tıklayın.
Orda en altta bi
application falan geçen bi link var ona tıklayın.
Ordan
application'ı kurun.
Dil seçiminizi
Türkçe olarak yapın.(alttan 4. olan seçenek)
Daha sonra Bu mesajın yanındaki
teraziye tıklayıp repleyin
Ekran görüntüsü :
Evet bu kadar artık Facebook Çoğunluk yerler türkçeleştirildi