Artık firefox eklentileri ile sadece menüler ve bikaç kelime türkçe değil.Çoğunlukla türkçe bir facebook.
Facebook Geliştiricilerinin başlatığı çalışma %95 gibi bi rakam ile türkçe kullanım sunmakta.

Nasıl türkçe kullanıcam ben

Şöyle;

Giriş yapın.Sağ üst köşede account var ona tıklayın.
Açılan sayfada üstte menülerden Language Tıklayın.
Orda en altta bi application falan geçen bi link var ona tıklayın.
Ordan application'ı kurun.
Dil seçiminizi Türkçe olarak yapın.(alttan 4. olan seçenek)
Daha sonra Bu mesajın yanındaki teraziye tıklayıp repleyin

Ekran görüntüsü :






Evet bu kadar artık Facebook Çoğunluk yerler türkçeleştirildi