Konu
Facebook %85'i Türkçeleştirildi.[Detaylar içeride]
30-05-2008, 14:49:06
#7
LoNeLY
böyle birşey yapacaklarına en alta Türkçe dil seçeneğini koysalar olmazmı? bunu yapmak çok mu zor.