• 10-11-2017, 23:53:11
    #10
    şirket adına alınırsa bu arada 100 den aşağı gelir. çok teşvik var şirketlere.
  • 10-11-2017, 23:54:03
    #11
    Ben olsa kiralarim 2 yıl boyunca 0 fiyatinin 3 de birine kullan sonra yeni modelini kirala zevkini al

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-11-2017, 23:58:09
    #12
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket adına alınırsa bu arada 100 den aşağı gelir. çok teşvik var şirketlere.
    Şirket adına 1 tane alınsa bile dediğiniz durum geçerli mi?
  • 11-11-2017, 00:21:46
    #13
    TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirket adına 1 tane alınsa bile dediğiniz durum geçerli mi?
    Firmalar filodan yararlandırıyorlar zaten.

    Kodunu hatırlamıyorum ama muhasebe girişini bir koddan yaptırdığınızda %17 kdv devlet tarafından vergi veya sigortanıza mahsup ediliyor şirket size (galeri) %1 kdvli fatura kesiyor.

    Ötv indirimi teşviği vardı %10 sanırım devam ediyor mu bilmiyorum son zamla ne oldu araştırmadım.

    Arabaya harcadığınız herşeyi gider olarak gösterebilirsiniz.

    Yani araba ortalama 3-4 yılda sıfırlıyor kendini.