TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket adına 1 tane alınsa bile dediğiniz durum geçerli mi?
Firmalar filodan yararlandırıyorlar zaten.

Kodunu hatırlamıyorum ama muhasebe girişini bir koddan yaptırdığınızda %17 kdv devlet tarafından vergi veya sigortanıza mahsup ediliyor şirket size (galeri) %1 kdvli fatura kesiyor.

Ötv indirimi teşviği vardı %10 sanırım devam ediyor mu bilmiyorum son zamla ne oldu araştırmadım.

Arabaya harcadığınız herşeyi gider olarak gösterebilirsiniz.

Yani araba ortalama 3-4 yılda sıfırlıyor kendini.