Şirket adına 1 tane alınsa bile dediğiniz durum geçerli mi?
Firmalar filodan yararlandırıyorlar zaten.
Kodunu hatırlamıyorum ama muhasebe girişini bir koddan yaptırdığınızda %17 kdv devlet tarafından vergi veya sigortanıza mahsup ediliyor şirket size (galeri) %1 kdvli fatura kesiyor.
Ötv indirimi teşviği vardı %10 sanırım devam ediyor mu bilmiyorum son zamla ne oldu araştırmadım.
Arabaya harcadığınız herşeyi gider olarak gösterebilirsiniz.
Yani araba ortalama 3-4 yılda sıfırlıyor kendini.