Siz Olsanız Ne Yapardınız !!!!
9
●746
- 01-11-2017, 22:41:01Hocam şaka gibiler yaaa ! Sizi tanımam etmem. Tabiiki beni madur eder aptal yerine koyarsan yorumumu tabiiki yazarım , Başkalarıda bilsin. İğrençleştiler yani son noktaa !!...fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştiriye kesinlikle açık değiller, yediremediler heralde !!! Yediremeseler bile böyle küçük düşürmemeli insanlar kendilerini..... - 01-11-2017, 22:43:17http://prntscr.com/h4yvyt
abi internet üzerinden yapılan bu tarz dolandırıcılıklar direk OLARAK NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK oluyor diye biliyorum
bide site kapatıldı yazılı logo desen 3 yaşında birinin elinden çıkmış belli
gözünü sevem
nasıl güvendinde aldın
- 01-11-2017, 22:50:20Hocam bu şeikilde yani.. Kadın bu senkar da çalışıyor. Hakkımda yazı yazıyor. Hani bizde sizin hakkınızda yazarız dediler. Bizde yazın hakkımızda herhangi bir şikayet varsa dedik.ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bu nasıl bir cesaret nasıl bir özgüven !!!!! Nasıl bir karakter... Şikayet var sitesini aradım ve onalarada söyledim. Dedim arayın ve delil isteyin belge isteyin amadem mail atmışlar madem aramışlar . Tanımam etmem.. Ekteki resimde zaten belli kimin yazdığı hocam...
Kurumsal giriş yaptım allahtan 5 tane cevap hakkım varmış bende üye olup yazdım . Hem madur edip birdaha madur etmekte nedir !!!! Kaç defa dedim parayı yatır kalırayım diye. Yok sen kaldır biz yatıracaz diyorlar. İnternette bakıyorum bir dünya insan yazmış. Hatta biri ile görüşüyorum havala yapmış 10000 üstü .. taksit taksit geri ödüyormuş kafasına göre !!! Şimdi gelde güven. Arkadaş para benim değilmi neden ödemiyorsun da şikayeti sildirmeyi bu kadar önemsiyorsun !!!.. Yok birde istekte bulunuyorsun önce sen adım at diyee. Kafayı yicem.... Hem yalan söyleyip elimizde var gönderelim bugün diyor. parayı alıyor .. sonra istediği kadar peşinde süründürsün. Böyle ticaret olurmu yaaa !!
Pesss yaa vallahi pesss
Kardeşim ne sen sor ne ben söyleyeyim.. Alışveriş yaparken internette alacağım siteyi araştıran ben, sanırım o gün boşluğuma geldi demekki ... Ama neyse parayı boşver. Böyle birşeyi şikayet olarak nasıl yazabilirsin. Cesarete şaşıyorum.. Düşünsene Bu adam beni savcılığa verirse ne delil sunucam hakime ne derim falan düşünmüyormu. Ki şikayet varda telefon numarası email adresi falan var . Telefon onayı ile yayınlıyorlar şikayetleri. Yzan kişinin Bulunmama ihtimali sıfır !!! Cesarete bak yaaa !!!!IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-11-2017, 23:05:22Arayacağız hocam.. Şimdi şikayet var panelinde premium üye olarak kadına ait telefon numarası ip adresi email adresini görebiliyorum. fakat kendimi zor tutuyorum birşeyler yazmamak için. Yok yazıcam kötü şeyler yazacam olmayacak....Lanet olsun böyle insanlara...ozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl güvendinde aldın