• 01-11-2017, 22:30:52
    #1
    Arkadaşlar son yaşanan olaylardan sonra ödemeyi yaptılar. Bizde sözüzmüzde durmak açısından sildik içeriği. Artık taktir sizlerin artık alışverişi daha bilindik yerlerden yapmamız gerektiğini kesinlikle anladık.
  • 01-11-2017, 22:38:33
    #2
    Siteye girip Logoyu gordukten sonra direk kaçtım Geçmiş olsun. Peşini bırakmayın
  • 01-11-2017, 22:41:01
    #3
    fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye girip Logoyu gordukten sonra direk kaçtım Geçmiş olsun. Peşini bırakmayın
    Hocam şaka gibiler yaaa ! Sizi tanımam etmem. Tabiiki beni madur eder aptal yerine koyarsan yorumumu tabiiki yazarım , Başkalarıda bilsin. İğrençleştiler yani son noktaa !!...
    Eleştiriye kesinlikle açık değiller, yediremediler heralde !!! Yediremeseler bile böyle küçük düşürmemeli insanlar kendilerini.....
  • 01-11-2017, 22:42:58
    #4
    Olay anlattığınız gibi cereyan ettiyse hemen dava açın alenen kişilik haklarınıza saldırı var.
  • 01-11-2017, 22:43:17
    #5
    http://prntscr.com/h4yvyt

    abi internet üzerinden yapılan bu tarz dolandırıcılıklar direk OLARAK NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK oluyor diye biliyorum

    bide site kapatıldı yazılı logo desen 3 yaşında birinin elinden çıkmış belli

    gözünü sevem nasıl güvendinde aldın
  • 01-11-2017, 22:50:20
    #6
    ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay anlattığınız gibi cereyan ettiyse hemen dava açın alenen kişilik haklarınıza saldırı var.
    Hocam bu şeikilde yani.. Kadın bu senkar da çalışıyor. Hakkımda yazı yazıyor. Hani bizde sizin hakkınızda yazarız dediler. Bizde yazın hakkımızda herhangi bir şikayet varsa dedik.
    Yani bu nasıl bir cesaret nasıl bir özgüven !!!!! Nasıl bir karakter... Şikayet var sitesini aradım ve onalarada söyledim. Dedim arayın ve delil isteyin belge isteyin amadem mail atmışlar madem aramışlar . Tanımam etmem.. Ekteki resimde zaten belli kimin yazdığı hocam...
    Kurumsal giriş yaptım allahtan 5 tane cevap hakkım varmış bende üye olup yazdım . Hem madur edip birdaha madur etmekte nedir !!!! Kaç defa dedim parayı yatır kalırayım diye. Yok sen kaldır biz yatıracaz diyorlar. İnternette bakıyorum bir dünya insan yazmış. Hatta biri ile görüşüyorum havala yapmış 10000 üstü .. taksit taksit geri ödüyormuş kafasına göre !!! Şimdi gelde güven. Arkadaş para benim değilmi neden ödemiyorsun da şikayeti sildirmeyi bu kadar önemsiyorsun !!!.. Yok birde istekte bulunuyorsun önce sen adım at diyee. Kafayı yicem.... Hem yalan söyleyip elimizde var gönderelim bugün diyor. parayı alıyor .. sonra istediği kadar peşinde süründürsün. Böyle ticaret olurmu yaaa !!

    Pesss yaa vallahi pesss



    IyibirNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/h4yvyt

    abi internet üzerinden yapılan bu tarz dolandırıcılıklar direk OLARAK NİTELİKLİ DOLANDIRICILIK oluyor diye biliyorum

    bide site kapatıldı yazılı logo desen 3 yaşında birinin elinden çıkmış belli

    gözünü sevem nasıl güvendinde aldın
    Kardeşim ne sen sor ne ben söyleyeyim.. Alışveriş yaparken internette alacağım siteyi araştıran ben, sanırım o gün boşluğuma geldi demekki ... Ama neyse parayı boşver. Böyle birşeyi şikayet olarak nasıl yazabilirsin. Cesarete şaşıyorum.. Düşünsene Bu adam beni savcılığa verirse ne delil sunucam hakime ne derim falan düşünmüyormu. Ki şikayet varda telefon numarası email adresi falan var . Telefon onayı ile yayınlıyorlar şikayetleri. Yzan kişinin Bulunmama ihtimali sıfır !!! Cesarete bak yaaa !!!!
  • 01-11-2017, 23:01:47
    #7
    Geçmiş olsun. İnternetten alışveriş yaparken dikkatli olmak gerektiğini kötü bir örnekle tekrar öğrenmiş olduk. Not : Hakkınızı aramanızı öneririm. Teşk.
  • 01-11-2017, 23:05:22
    #8
    ozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. İnternetten alışveriş yaparken dikkatli olmak gerektiğini kötü bir örnekle tekrar öğrenmiş olduk. Not : Hakkınızı aramanızı öneririm. Teşk.
    Arayacağız hocam.. Şimdi şikayet var panelinde premium üye olarak kadına ait telefon numarası ip adresi email adresini görebiliyorum. fakat kendimi zor tutuyorum birşeyler yazmamak için. Yok yazıcam kötü şeyler yazacam olmayacak....Lanet olsun böyle insanlara...
  • 02-11-2017, 00:08:29
    #9
    Abi yarin 13.00 dan sonra ararsan dilekçen için yardimci olabilirim 0553 656 4870