fLayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteye girip Logoyu gordukten sonra direk kaçtım Geçmiş olsun. Peşini bırakmayın
Hocam şaka gibiler yaaa ! Sizi tanımam etmem. Tabiiki beni madur eder aptal yerine koyarsan yorumumu tabiiki yazarım , Başkalarıda bilsin. İğrençleştiler yani son noktaa !!...
Eleştiriye kesinlikle açık değiller, yediremediler heralde !!! Yediremeseler bile böyle küçük düşürmemeli insanlar kendilerini.....