• 25-10-2017, 10:17:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ScriptCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yaşında yeğenim var, kabulse çekilişe katılmak isterim.
    Kullanabileceğini düşünüyorsan olur hocam neden olmasın resimden az çok boyutunu görebilirsin
  • 25-10-2017, 10:18:39
    #20
    2 yaşında kızım var çekilişe talibim çıkarsa resimiyle birlikte size göndereceğim
  • 25-10-2017, 10:29:55
    #21
    iyisite.NET
    Bende 1 yaşında ki küçük yeğenim için talibim hocam. Ama durumu kötü olup da ihtiyaç sahibi olan çocuklar varsa tabi ki öncelik onların olsun.
  • 25-10-2017, 10:31:39
    #22
    böyle bir kampanya yaptığınız için teşekkürler, çocukları sevindirmek çok harika bir şey
  • 25-10-2017, 10:35:55
    #23
    bende oğullarımm için katılmak isterim.
  • 25-10-2017, 10:36:12
    #24
    Bende küçük kuzenim için katılmak istiyorum.
  • 25-10-2017, 10:37:40
    #25
    Ben de çocuğum için katılmak istiyorum çekilişe. Teşekkürler.
  • 25-10-2017, 10:40:41
    #26
    merhaba
    kızım için bende katılmak istiyorum
    teşekkürler
  • 25-10-2017, 10:43:41
    #27
    Bende yeğenim için katılmak istiyorum.