• 25-10-2017, 10:03:56
    #10
    bende yiğenim için şansımı denemek istiyorum
  • 25-10-2017, 10:04:01
    #11
    İkiz bebekleri olan Bursadaki Akrabam için katılıyorum hocam
  • 25-10-2017, 10:06:59
    #12
    Yeğenim için istiyorum hocam sıkıntı olur mu maddi durumları yok
  • 25-10-2017, 10:09:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenim için istiyorum hocam sıkıntı olur mu maddi durumları yok
    Yok hocam neden sıkıntı olsun 1-2 yaş arası ise olur üzeri yaş kullanamaz ürünü küçük gelir
  • 25-10-2017, 10:10:30
    #14
    Kızım Zeynebim için ben de katılmak istiyorum. 1 yaşını geçti. Allah her çocuğa hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu uzun ömürler versin.
  • 25-10-2017, 10:10:42
    #15
    jooker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam neden sıkıntı olsun 1-2 yaş arası ise olur üzeri yaş kullanamaz ürünü küçük gelir
    Tamam hocam teşekkür ederim bakalım bize çıkacak mı
  • 25-10-2017, 10:16:14
    #16
    2 yaşında yeğenim var, kabulse çekilişe katılmak isterim.
  • 25-10-2017, 10:17:33
    #17
    Ben de yeğenim için katılmak isterim. Teşekkürler
  • 25-10-2017, 10:17:42
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oğlum Furkan Yusuf (1.5 yaşında) bende çekilişe katılmak isterim