BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tab konusunuda aman sakın eğer çok zorunda değilsen tab olarak gitme, yani şöyle gitarda her bastığın aralığın/perdenin illaki bir atı vardır nota natural ya da diyez/bemol şeklindedir, bunu öğren bunun için de aralık kavramını öğren basit kavramlar bunlar bir günde teorik olarak öğrenirsin 1-2 ay içerisinde de tabla çalışacağın yerlerde aralığın adını nota olarak adlandırırsın böylece aynı tel üzerinde / oktavda kalmak zorunda olmazsın yani iş yine başa dönüyor Selim Işık derslerini ilk 1-2 ay parmak egzersizlerini yaptıktan sonra izlemen gerekir ama benim için teoriye gerek yok ben birşeyler çalabileyim bana yeter diyorsan 1-2 ay parmak egzersizi, nota ve akor arasında geçişlerini hızlandırma ve ritm/arpej kavramlarını bilmen sana yeter 2. aydan sonra da sadece parça öğrenirsin akor ya da nota/tab üzerinden yani 2. aydan sonraki egzersiz çalışmaların sadece parçalar üzerinden gider.
