• 03-10-2017, 00:45:03
    #1
    bu akşam kanal d haberde vardı ankara belediye başkanı ve bir kaç büyük şehir belediye başkanın istifası istenmiş
    kısaca yar sacların lüle lüle
    melih sana güle güle..
  • 03-10-2017, 00:48:14
    #2
    kısmet, ankara için bir devir bitti diyelim madem . melih gibisi zor gelir
    not : melih zor gider inanmayın
  • 03-10-2017, 00:49:17
    #3
    yoo Melih hala tweet atıyo
  • 03-10-2017, 00:49:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ülke'nin topraklarını parsel parsel satan kişiyi belediye başkanlığında uzunca süre tutan ve oy verenlere ne demeli ?
    Defolsun İ.Melih Gökçek.
  • 03-10-2017, 00:50:12
    #5
    boş boş twitler atıyor haberi yalanlayıcı twet atmadı
  • 03-10-2017, 00:51:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/1072722577-post20.html
  • 03-10-2017, 00:51:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    melih giderse akp biter o iş zor melih başkan gidecekse en son gider kolay değil yani onu göndermek
  • 03-10-2017, 00:51:32
    #8
    bak yazıyom şuraya 10 yıl sonra dönüp bakın

    melih en az 5 başbakan 2 tane de cumhurbaşkanı yer o hala ankarada twet atıyor olur
  • 03-10-2017, 00:55:45
    #9
    Herkes Audi'ye Biniyor, Ben Passat'a mı Bineyim?" Diyen Düzce Belediye Başkanı İstifa Etti
    "Herkes Mercedes'e Audi'ye biniyor, ben Passat'a mı bineyim?" sözleriyle gündem olan AK Partili Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, görevinden istifa etti.