• 04-10-2017, 14:18:45
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Cumhurbaşkanı Erdoğan Meclis'te soruları yanıtladı. Melih Gökçek'in istifa iddialarıyla ilgili konuştu, 'Şu an böyle bir şey yok ama ileride olmayacağı anlamına gelmez' dedi.
    AK Parti Sözcüsü Mahir Ünal da bugün yaptığı açıklamada, '' Şu belediye başkanından istifa istendi ya da bu belediye başkanının istifası istendi şeklindeki açıklamalar gerçeği yansıtmamaktadır. Bu iddialar söz konusu değildir. Biz bütün belediyelerimizle ilgili değerlendirmelerimizi de yapıyoruz'' demişti.
  • 04-10-2017, 18:03:26
    #29
    Melihin uykuları kaçacak Şubata kadar diken üstünde kalsın, sabahlara kadar sağa sola Twit atsın. En iyi yaptığı iş zaten
  • 04-10-2017, 19:48:36
    #30
    35 yaşındayım çocukken Ankara’ya gittiğimde adam belediye başkanıydı 10-12 yaşında felandım sanırım Ankara’ya metro getirecem diyordu 😂 hala Başkan yeter artık adam çoğu padişahtan fazla tahtta kaldı ))
  • 05-10-2017, 00:54:02
    #31
    tik tak tik tak tik tak sanırım melih gökçek için geri sayım başladı...
  • 05-10-2017, 01:46:12
    #32
    Kimsede demiyor bunlar niye gidiyor ?

    Eğer bir hukuksuzluk varsa bunun yargıya taşınması gerekir, istifa değil.

    Oh ne güzel kenara ayıralım, herkes yaptığıyla kalsın.
  • 05-10-2017, 11:33:54
    #33
    Cumhurbaşkanımızın son açıklamasına göre gerçekten gidiyor galiba

    http://www.ntv.com.tr/turkiye/erdoga...Bk-Xf92ptIOwwQ
  • 05-10-2017, 13:44:15
    #34
    Melih Gokcek bir seyin garantisini almadan gitmez. Bu adam AKP ile belediye baskani olmadi.
    Muhtemelen Recep Tayyip Erdogan'in baskanlik yapacagi donemde kendisi de yardimcilarindan olacaktir. Yoksa kolay degil Melih Gikcek'i gorevden almak. Gram sevmem kendisini de senelerdir kara kutu olan adamin koltugunu altindan cekmek icin bir seylerin vaat edilmesi gerekiyor.
  • 05-10-2017, 22:14:18
    #35
    RTE Balıkesir belediye başkanı ile görüştükten sonra başkan twitter hesabından "Belediye Başkanı" ibaresini kaldırmış. Şuan da beştepede melih ile görüşüyor. Ülkemde güzel şeyler de oluyor.
  • 05-10-2017, 23:54:56
    #36
    beştepe cumhurbaşkanıyla görüşüyormuş bir bakmışınız gökcek kalmış cumhurbaşkanı istifasını vermiş