• 28-09-2017, 12:32:26
    #10
    Elementary, mint ve ubuntu arasındayım. Biraz araştırıp bakacağım. Sanırım en şık görünüme sahip olan ve en stabil çalışanı elementary.
  • 28-09-2017, 13:46:57
    #11
    @SeoBilgini bu 3 sistem arasındaki seçim senin neyi öğrenmek istediğine bağlı linux sistemlerine giriş için ubuntu gayet iyi basit kodlar yazarak hatta koda bile gerek kalmadan birçok işi yapabiliyorsun, kütüphaneside çok zengin olduğundan herhangi bir uyumluluk sorunu yaşamazsın. Ama şık arayüz istiyorsun elemantary kullanacaksın. Bunun detaylı araştırmasını linuxun türkiye için açılan forumlarından öğrenebilirsin.
  • 28-09-2017, 15:18:50
    #12
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    SeoBilgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elementary, mint ve ubuntu arasındayım. Biraz araştırıp bakacağım. Sanırım en şık görünüme sahip olan ve en stabil çalışanı elementary.
    Öncelikle Elementary stabil değil. Luna sürümünden bu yana istikrar sağlayamadılar, kurduğun zaman yavaşlık yaşayacağına eminim.

    Ubuntu başlangıç için güzel ancak Unity'de hafif bir sistem değil. Tarayıcı açmaya çalışırken, onu bunu yaparken fanı çalıştırabilir, kasma yaşatabilir.

    Linux Mint 18.1 XFCE ise en hafif şekilde çalışabilecek ve sorun yaratmayacak dağıtım olacaktır senin için.

    Benimde gönlüm Ubuntu diyor ancak mantıklı bir karar alman gerekirse Linux Mint 18.1 XFCE en iyisi olacaktır. Tasarımsal olarakda kötü değildir.



    Eğer illada Mac Os gibi bir görünüm elde edeceğim diyorsan. Ubuntu Gnome 16.04 + Gnome Shell Tema + Plank kurmanı öneririm.
  • 28-09-2017, 16:36:31
    #13
    Ubuntu candır
  • 28-09-2017, 16:53:06
    #14
    Mint kuruyorum arkadaşlar, yardım ve tavsiyeleriniz için teşekkürler
  • 28-09-2017, 17:13:34
    #15
    arch linux
  • 28-09-2017, 17:23:33
    #16
    Linux Mint kullanmıştım. Stabildi, bilgisayarı yormuyordu. Ancak çok fazla oyun oynuyorsanız bazı oyunları açamayabilirsiniz.
  • 28-09-2017, 17:29:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Elementary OS
  • 28-09-2017, 18:05:24
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    görsellik arıyorsan elementary os ya da apricity os ama ufak bi ücret ödemek zorundasın onu da belirteyim fakat yeniyim öğreneceğim diyorsan ubuntu ya da mint ideal daha ileri zamanlarda zaten ihtiyaçlarına göre ubuntu ya da mint üzerinden devam ettiğin takdirde diğer dağıtımlarıda keşfetmiş olacaksınız ben OpenSuse kullanıyorum şu an memnunum.