görsellik arıyorsan elementary os ya da apricity os ama ufak bi ücret ödemek zorundasın onu da belirteyim fakat yeniyim öğreneceğim diyorsan ubuntu ya da mint ideal daha ileri zamanlarda zaten ihtiyaçlarına göre ubuntu ya da mint üzerinden devam ettiğin takdirde diğer dağıtımlarıda keşfetmiş olacaksınız ben OpenSuse kullanıyorum şu an memnunum.