Neler oldu bitti, artık rant nerede özetleyebilecek bir arkadaş var mı? Vallahi o kadar piyasada kal sonra kendini yabancıymış gibi hisset insan tuhaf oluyor.
Başka bir dünyaya geldim sanki, o kadar hızlı değişim yaşamış sektör.
3
●435
Başka bir dünyaya geldim sanki, o kadar hızlı değişim yaşamış sektör.
... Bende kaç yıldır sebepsiz banlıydım sağolsunlar. Neyse valla şu anda piyasa almanca sitelere doğru kaymış durumda. 1 tık 1-2 dolar olayları falan.Ayriyetten sosyal medya ile hit sağlama konuları da popüler.Onun dışında forum aynı forum 
Baktım da piyasa felaket sosyal medya tüm alanı kaplamış site işleri bitik gibi duruyor hayırlısı.