Ooo mert kardeşim hoşgeldin

... Bende kaç yıldır sebepsiz banlıydım sağolsunlar. Neyse valla şu anda piyasa almanca sitelere doğru kaymış durumda. 1 tık 1-2 dolar olayları falan.Ayriyetten sosyal medya ile hit sağlama konuları da popüler.Onun dışında forum aynı forum

Serdal'ım nasılsın.

Baktım da piyasa felaket sosyal medya tüm alanı kaplamış site işleri bitik gibi duruyor hayırlısı.