Paramediksen astsubay olarak girebilirsin TSK'ya ama boşver.
Gir özele, atanmayı bekle. Atandıktan sonra lisans tamamlama yaparsın yada açık öğretimden devam edersin. 6 ay askerlik yapar gelirsin. İyi puanın var, heba etme.
Artık 2 yıllıklarda pomem (polis meslek eğimi merkezi) girebiliyor 4 yıllıklar kadar alım sayısı yok ama yinede dene.
Girersen 4 ay eğitim sonrası polis memurusun.Askerlikte yapmıyor polis.