• 11-09-2017, 09:54:33
    #10
    bence işini garantile referans olur orda kendine yer yaparsın iş yerinde ondan sonra askerlikten geldkten sonra da tekrar alırlar.
  • 11-09-2017, 11:05:06
    #11
    Uzman çavuş olabilirsen ol.

    2 arkadaşımın hayatında olumlu olarak dönüm noktası oldu o meslek.
  • 11-09-2017, 11:15:47
    #12
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Paramediksen astsubay olarak girebilirsin TSK'ya ama boşver.
    Gir özele, atanmayı bekle. Atandıktan sonra lisans tamamlama yaparsın yada açık öğretimden devam edersin. 6 ay askerlik yapar gelirsin. İyi puanın var, heba etme.
  • 12-09-2017, 18:39:08
    #13
    Artık 2 yıllıklarda pomem (polis meslek eğimi merkezi) girebiliyor 4 yıllıklar kadar alım sayısı yok ama yinede dene.
    Girersen 4 ay eğitim sonrası polis memurusun.Askerlikte yapmıyor polis.
  • 12-09-2017, 23:33:36
    #14
    sözleşmeli er falan olayım deme de ne yaparsan yap.