Artık 2 yıllıklarda pomem (polis meslek eğimi merkezi) girebiliyor 4 yıllıklar kadar alım sayısı yok ama yinede dene.
Girersen 4 ay eğitim sonrası polis memurusun.Askerlikte yapmıyor polis.