Allahim nasip ederse 12. ayda bir erkek bebisim olucak, simdiden isim telasina dustum. Gundelik hayatta cok kullanilan bir isim olmasin istiyorum, isim onerilerinizi alabilirim .
Tanrı analı babalı büyütsün şimdiden geleceği güzel, Türk ırkına yakışan bir evlat olsun
Ben ileride evlenip çocuğum olursa hep şanlı Türk atalarının isimlerinden birisini koymayı hayal ederim. Alpaslan, Metehan, Kürşad, Timur, Cengizhan, Fatih, Mustafa Kemal vb. gibi.