• 31-08-2017, 16:00:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar,

    Allahim nasip ederse 12. ayda bir erkek bebisim olucak, simdiden isim telasina dustum. Gundelik hayatta cok kullanilan bir isim olmasin istiyorum, isim onerilerinizi alabilirim .
  • 31-08-2017, 16:08:51
    #2
    Kız/Erkek?
  • 31-08-2017, 16:09:58
    #3
    PREMIUM SEO
    15Temmuz.
  • 31-08-2017, 16:17:31
    #4
    Deniz Berk
  • 31-08-2017, 16:17:31
    #5
    Allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip eder inşallah.
  • 31-08-2017, 16:39:12
    #6
    Tanrı analı babalı büyütsün şimdiden geleceği güzel, Türk ırkına yakışan bir evlat olsun
    Ben ileride evlenip çocuğum olursa hep şanlı Türk atalarının isimlerinden birisini koymayı hayal ederim. Alpaslan, Metehan, Kürşad, Timur, Cengizhan, Fatih, Mustafa Kemal vb. gibi.
  • 31-08-2017, 16:41:20
    #7
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15Temmuz.
    Lütfen troll olduğunu söyleyin.
  • 31-08-2017, 16:44:49
    #8
    Neden Yusuf Olmasın
  • 31-08-2017, 17:42:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Erkek olacak arkadaşlar.İyi dilekleriniz için teşekkür ederim ...