Merhaba arkadaslar,

Allahim nasip ederse 12. ayda bir erkek bebisim olucak, simdiden isim telasina dustum. Gundelik hayatta cok kullanilan bir isim olmasin istiyorum, isim onerilerinizi alabilirim .