• 27-08-2017, 20:23:28
    #1
    editt
  • 28-08-2017, 21:45:22
    #2
    yokmu beyler bilen biri ?
  • 28-08-2017, 21:50:59
    #3
    Göz tansiyonu.
  • 28-08-2017, 21:51:40
    #4
    İnflamatuar eklem hastalığı, romatoid hastalıklar, ortopedik hastalıklar.... olabileceği gibi nonspesifik şeyler de olabilir.
    Önce dahiliyenin romatoloji bölümüne görünmenizi öneririm.
    Geçmiş olsun.
  • 28-08-2017, 22:09:30
    #5
    Vjolenza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz tansiyonu.
    teşşekkür ederim ama hocam göz tansiyonu eklemlerle alakası varmı araştırdım göz tansiyonu belirtileri diye eklem hakkında birşey yazmıyordu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:30 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:13 --

    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnflamatuar eklem hastalığı, romatoid hastalıklar, ortopedik hastalıklar.... olabileceği gibi nonspesifik şeyler de olabilir.
    Önce dahiliyenin romatoloji bölümüne görünmenizi öneririm.
    Geçmiş olsun.
    teşekkür ederim hocam İnflamatuar eklem ve onspesifik hastalığı olabilirmi acaba ?

    acabana psikoloji ile alakası varmı küçüklükten beri var ama bu hastlaık.
  • 29-08-2017, 01:28:15
    #6
    cihanoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşşekkür ederim ama hocam göz tansiyonu eklemlerle alakası varmı araştırdım göz tansiyonu belirtileri diye eklem hakkında birşey yazmıyordu.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:30 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:13 --



    teşekkür ederim hocam İnflamatuar eklem ve onspesifik hastalığı olabilirmi acaba ?

    acabana psikoloji ile alakası varmı küçüklükten beri var ama bu hastlaık.
    Sanmıyorum

    Üzerine basamıyorsunuz ve şişlik varmış. Psikolojik sanmıyorum.
    Buradan tanı koymaya çalışmak doğru değil.
  • 29-08-2017, 01:37:23
    #7
    Başka bir doktora gitmeyi deneseniz ?
  • 29-08-2017, 02:21:03
    #8
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bir doktora gitmeyi deneseniz ?
    şuan fizik tedavideyim ordaki doktor üzerine düştü bu hastalığın daha önce

    iç hastalıklarına gittim üzerine düşmüyor ağrı kesici krem veriyor gönderiyor

    herhangi bir tetkit yapmadan ve tartıştım doktorla gelen tüm hastalara resmen

    önem vermeden eğer mide ağrısı varsa ağrı kesici vs deli etti resmen beni.
  • 29-08-2017, 11:49:32
    #9
    Fibromiyalji hastalığı iki yakınımda mevcut. Yumuşak doku romatizması olarak geçiyor. Gözlemlediğim kadarıyla bütün vücudda ağrı ve aşırı halsizlik olarak kendisini gösteriyor. (Kızarıklık şişlik gözlemlemedim.) İltihaplı eklem romatizması geldi aklıma sizinkiyle uyuşuyor birçok belirti. Tabi ki doktorlar daha iyi bilir. Malesef doktor işi tamamen şans adam akıllı teşhis koyabilecek, hastasıyla ilgilenen doktoru bulmak için en az 3-4 doktor gezmeniz gerekebiliyor. Çok geçmiş olsun.