Fibromiyalji hastalığı iki yakınımda mevcut. Yumuşak doku romatizması olarak geçiyor. Gözlemlediğim kadarıyla bütün vücudda ağrı ve aşırı halsizlik olarak kendisini gösteriyor. (Kızarıklık şişlik gözlemlemedim.) İltihaplı eklem romatizması geldi aklıma sizinkiyle uyuşuyor birçok belirti. Tabi ki doktorlar daha iyi bilir. Malesef doktor işi tamamen şans adam akıllı teşhis koyabilecek, hastasıyla ilgilenen doktoru bulmak için en az 3-4 doktor gezmeniz gerekebiliyor. Çok geçmiş olsun.