• 17-08-2017, 10:18:05
    #1
    Merhaba,

    Bende ticaret hastalığı var sanırım. Örnek olarak memleketime gittiğim zaman bile arabanın bağajına su doldurup markete satıyorum, malı alırken kazanıp satarken ucuz sattığım için elimde kalma gibi bir şey olmuyor. 20 TL kar etsem bile o 20 TL çok hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum. Geçen yazılım ofisine gelen müşterime kurbanlık sattım. Devlet memurluğunu elimin tersiyle ittim. Ticareti çok seviyorum, var mı benim gibi olan? yoksa sadece sorun bende mi?
  • 17-08-2017, 10:22:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zeki insanlar için Tanrı'nın hediyesi gibi olan hastalıktır.Lakin aptal insanlar için tedavi edilmezse ölüme sürükleyecek kadar tehlikelidir.Aynı hastalıktan müzdaribim.
  • 17-08-2017, 10:42:07
    #3
    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yazılım ofisine gelen müşterime kurbanlık sattım.
    Takdir ettim. Tebrikler
  • 17-08-2017, 10:59:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Örnek olarak memleketime gittiğim zaman bile arabanın bağajına su doldurup markete satıyorum, malı alırken kazanıp satarken ucuz sattığım için elimde kalma gibi bir şey olmuyor. 20 TL kar etsem bile o 20 TL çok hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum. Geçen yazılım ofisine gelen müşterime kurbanlık sattım.
    Habip tam Türkiye esnafısın sen, ilgiyle takip ediyorum seni
  • 17-08-2017, 11:24:46
    #5
    Bence arabanın bagajına su doldurmadan bir defa memlekete gidin ve yakıt farkını karşılaştırın. Yoksa marketten aldığınız 20TL'yi yakıt istasyonuna ödersiniz

    CeRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bende ticaret hastalığı var sanırım. Örnek olarak memleketime gittiğim zaman bile arabanın bağajına su doldurup markete satıyorum, malı alırken kazanıp satarken ucuz sattığım için elimde kalma gibi bir şey olmuyor. 20 TL kar etsem bile o 20 TL çok hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum. Geçen yazılım ofisine gelen müşterime kurbanlık sattım. Devlet memurluğunu elimin tersiyle ittim. Ticareti çok seviyorum, var mı benim gibi olan? yoksa sadece sorun bende mi?
  • 17-08-2017, 11:40:20
    #6
    KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeki insanlar için Tanrı'nın hediyesi gibi olan hastalıktır.Lakin aptal insanlar için tedavi edilmezse ölüme sürükleyecek kadar tehlikelidir.Aynı hastalıktan müzdaribim.
    Yorumunuzun kelimesi kelimesine katılıyorum.

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takdir ettim. Tebrikler
    Teşekkür ederim hocam

    Edax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Habip tam Türkiye esnafısın sen, ilgiyle takip ediyorum seni
    Teşekkür ederim hayye

    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence arabanın bagajına su doldurmadan bir defa memlekete gidin ve yakıt farkını karşılaştırın. Yoksa marketten aldığınız 20TL'yi yakıt istasyonuna ödersiniz
    Türkiye'nin en ucuz dizellerinden birini alıyorum (litresi 3.98 Osmaniye-Adana D-400 karayolu Mustafabeyli çıkışında sağdaki 3. petrol) Ayrıca, yakıtımı kardan düşüp bana kalan net kardır o 20 TL

    Yorumunuz için teşekkür ediyorum
  • 17-08-2017, 12:56:15
    #7
    ticaret güzeldir
  • 17-08-2017, 12:58:25
    #8
    Ticaret yapabilene güzeldir
  • 17-08-2017, 12:59:15
    #9
    ticaret zevkli ama bi korku yokmu içinizde? Bende var mesala o. ticaret yapsamda kendimi güvende hissetmiyorum.