KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeki insanlar için Tanrı'nın hediyesi gibi olan hastalıktır.Lakin aptal insanlar için tedavi edilmezse ölüme sürükleyecek kadar tehlikelidir.Aynı hastalıktan müzdaribim.
Yorumunuzun kelimesi kelimesine katılıyorum.

PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takdir ettim. Tebrikler
Teşekkür ederim hocam

Edax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Habip tam Türkiye esnafısın sen, ilgiyle takip ediyorum seni
Teşekkür ederim hayye

the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence arabanın bagajına su doldurmadan bir defa memlekete gidin ve yakıt farkını karşılaştırın. Yoksa marketten aldığınız 20TL'yi yakıt istasyonuna ödersiniz
Türkiye'nin en ucuz dizellerinden birini alıyorum (litresi 3.98 Osmaniye-Adana D-400 karayolu Mustafabeyli çıkışında sağdaki 3. petrol) Ayrıca, yakıtımı kardan düşüp bana kalan net kardır o 20 TL

Yorumunuz için teşekkür ediyorum