Bende ticaret hastalığı var sanırım. Örnek olarak memleketime gittiğim zaman bile arabanın bağajına su doldurup markete satıyorum, malı alırken kazanıp satarken ucuz sattığım için elimde kalma gibi bir şey olmuyor. 20 TL kar etsem bile o 20 TL çok hoşuma gidiyor, mutlu oluyorum. Geçen yazılım ofisine gelen müşterime kurbanlık sattım. Devlet memurluğunu elimin tersiyle ittim. Ticareti çok seviyorum, var mı benim gibi olan? yoksa sadece sorun bende mi?