Bende de var o hastalik surekli birseyler alip birseyler satma yarisi icinde buluyorum kendimi

Bende ki ticaretten cok riski sevmek sanirim ben hep oyle tanimlarim birsey riskliyse yapmadan duramiyorum o benim inatci benligimden bir turlu kurtulamadim