• 12-08-2017, 15:30:01
    #10
    Üyeliği durduruldu


    şunlar olabilir siteler ama dizini okuyamadıgım için bakamadım resim net degil
  • 12-08-2017, 15:34:47
    #11
    SS'leri bankaya gönderin hocam onlar gerekeni yaparlar. Velete bak sen, aklını alırlar yarın.
  • 12-08-2017, 19:09:30
    #12
    Siteyi bulamadım arkadaşlar
    Yapıkrediye mail atayım ben belki bununla bulurlar
  • 13-08-2017, 00:55:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sanirim yaptiklari sey scam page ile banklogin alip kendi hesaplarina para transferi yapmak.

    Olayi kisaca ozetleyeyim

    Yapikredinin tasarimi ile site aciyorlar.
    Bahis sitelerinden yapikredi banka karti olan kisilerin telefon numarasi datasini satin aliyorlar
    Hepsine bir fake mesaj yolluyorlar, bla bla bla su linke girip onaylayin vs.
    Adamlar giriyor, tum bilgilerini giriyorlar.
    Sonra anlasmali olduklari call centerdan yapikredinin agzindan arayip, efendim
    hesabiniz calinmis, kapatmamizi ister misiniz diyorlar? Adamda panikleyip tabi kapatin diyor, teyit icin telefonunuza gelen kodu verir misiniz diyorlar, internet bankaciligina girip kisiye gelen onay kodunu bu sekilde alip istedikleri gibi para gonderiyorlar.

    Olay cok basit, 10 yasinda birini oturt o bile yapar. Bankalarin artik havala eft islemlerine amerikadaki gibi minimum 5 is gunu muddet vermesi gerek. Avrupa ve Turkiyede bu sure yok, aninda yollanabiliyor. Ondan sonra ugras dur
  • 13-08-2017, 01:31:58
    #14
    Başka böyle bir hırsız müebbet almıştı hatta neyin kafasını yaşıyorlarsa bazı haber sitelerinde, forumlarda dahi çocuk müebbet aldı, yurt dışında olsa o kişiyi bilmem neyin başına geçirirler falan goy goyu yapıyorlardı.
  • 13-08-2017, 01:34:35
    #15
    Fotoğraflarda ki Facebook ismi " Furkan Durak (Beklenen Gemi) " olarak geçiyor aradım fakat face profiline ulaşamadım.
  • 13-08-2017, 05:08:12
    #16
    Yapıkredi bunların içlerinden geçer demedi demeyin..
  • 14-08-2017, 04:50:51
    #17
    Güzel sistem kurmuşlar 10 yaşındaki çocuk bile yapar derken hocam o kadar basit değil yahu.
  • 14-08-2017, 05:03:12
    #18
    Vay be şunlara bak o yaşlarda ufak tefek ticarette helalinden 20 TL kazandım diye çok seviniyordum, ilk işimden 15-16 yaşlarında aldığım paraydı 20 TL.Atm'den çektiğim anı hatırlıyorum bir baktım 20 TL gelmiş,çok mutlu olmuştum.İnanın buradaki 20 bin TL'den daha kıymetliydi,daha tatlı.1 ay hiç harcayamadım parayı.Yazık, bu dünyayı yakmaktan bir şekilde kurtuldu diyelim diğer taraf mutlak hesap yeri.Allah bilir kiminin yurt parası,emekli parası,kredi taksit parası,sağlık parası.Bu yaşta nasıl böyle kirlenebiliyorlar anlayamıyorum.